(Πηγή: www.newsauto.gr)
«Για να βελτιώσουμε την ακουστική του αυτοκινήτου εξοικονομώντας παράλληλα και χώρο μεταξύ του δαπέδου και της μπαταρίας του, αντικαταστήσαμε τα δύο βαρύτερα τμήματα του δαπέδου με ένα νέο αφρώδες υλικό απορρόφησης των κραδασμών. Η λύση αυτή αποτελείται από ένα μονοκόμματο τμήμα που καλύπτει πλήρως την μπαταρία και συμβάλλει στην αναβάθμιση της ηχομόνωσης στην καμπίνα των επιβατών. Το εσωτερικό θυμίζει πραγματική κάψουλα απομόνωσης», δήλωσε ο
Το νέο Megane E-TECH Electric – το πρώτο μοντέλο της εποχής Nouvelle Vague της Renault – συνεχίζει την παράδοση που έχει η γαλλική εταιρεία στις καινοτομίες. Περισσότερες από 300 πατέντες έχουν κατατεθεί για τη σχεδίαση του αυτοκινήτου… Πηγή (Πηγή: www.newsauto.gr)