(Πηγή: www.in.gr)
Η αυθεντικότητα τείνει να μοιάζει βρόμικη λέξη στις μέρες μας, μαγαρισμένη από επικοινωνιολόγους και ειδικούς του μάρκετινγκ, γράφει στον Guardian η Τζες Κάρτνερ-Μόρλει, βοηθός fashion editor της εφημερίδας.
Κι όμως, η αυθεντικότητα ακόμα μετράει, διαβεβαιώνει: η επιτυχία του BeReal, του πιο πολυκατεβασμένου app στη Βρετανία τον Αύγουστο, αναδεικνύει την επιθημία για μια ψηφιακή ζωή που αφορά περισσότερο τη σύνδεση από ό,τι τα αποκυήματα της φαντασίας.
Γράψτε το σχόλιό σας
Το BeReal είναι μια εφαρμογή φωτογραφιών που απαιτεί από τους χρήστες της να απαθανατίσουν τον εαυτό τους και το περιβάλλον τους μια φορά την ημέρα, όχι όμως την ώρα που θέλουν οι ίδιοι αλλά… Πηγή (Πηγή: www.in.gr)