Η ηλεκτροκίνηση έχει αρχίσει να επικρατεί και οι κινητήρες εσωτερικής καύσης χάνουν την αποκλειστικότητά τους για την κίνηση των οχημάτων. Ωστόσο, δεν έχουν απωλέσει την αίγλη τους και τον θαυμασμό που προκαλεί η εξέλιξη και δημιουργία τους.
Εάν εξαιρέσουμε τον μοναδικό W16 και τους ελάχιστους V12 κινητήρες που έχουν απομείνει κάτω από το αμάξωμα συγκεκριμένων μοντέλων, η «σκυτάλη» περνά στους διάταξης V8.
Η κλασική κατασκευαστική φιλοσοφία τούς θέλει ατμοσφαιρικούς και με μεγάλη χωρητικότητα. Ο συναγωνισμός για το ποια εταιρεία θα κατασκευάζει αυτόν με τη μεγαλύτερη απόδοση είναι έντονος και έχει να κάνει και με το κύρος που αποκτά αυτή η οποία το… (Πηγή: www.newsauto.gr)