Το αυξημένο βάρος του Renault Megane E-Tech λόγω των μπαταριών, φάνηκε να «βάζει δύσκολα» στην ανάρτηση παίζοντας ρόλο στη συμπεριφορά του κατά τη διάρκεια των δοκιμών ενεργητικής ασφαλείας.
Ο στόχος για τη δοκιμασία που προσομοιώνει την αποφυγή ταράνδου, είναι η ταχύτητα των 77 χλμ./ώρα και το νέο ηλεκτρικό της Renault, τον πέτυχε έστω και οριακά.
Ο οδηγός- δοκιμαστής του km77.com, φαίνεται στην καλύτερη προσπάθειά του με το νέο ηλεκτρικό Renault Megane E-Tech να «κόβει» λίγο νωρίτερα το τιμόνι στην εκκίνηση της προσπάθειας, φέρνοντας το αυτοκίνητο σε ισορροπία πιο νωρίς και πετυχαίνοντας σχεδόν την απόλυτη επίδοση. Στην προκειμένη περίπτωση, οι αντιδράσεις του αυτοκινήτου… (Πηγή: www.newsauto.gr)