Κύμα ακρίβειας: Με το… σταγονόμετρο οι προσωπικές αγορές των καταναλωτών

Το 83% των Ελλήνων αναβάλλει τις προσωπικές αγορές για ρούχα, παπούτσια, είδη σπιτιού σύμφωνα με το ΙΕΛΚΑ. INTIME /ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΡΧΕΙΟΥ

Η πλειονότητα των Ελλήνων καταναλωτών βάζει στην …άκρη τις αγορές για προσωπικά αντικείμενα, όπως ρούχα και παπούτσια και είδη για το σπίτι προκειμένου αφενός να ανταποκριθεί στις υπόλοιπες υποχρεώσεις, αφετέρου, λόγω της ανησυχίας για το συνεχιζόμενο κύμα ακρίβειας.
 

Έρευνα του ΙΕΛΚΑ δείχνει μάλιστα ότι το ποσοστό των Ελλήνων που δηλώνει ότι αναβάλλει τις προσωπικές του αγορές έχει αυξηθεί κατά τη διάρκεια του έτους, καθώς ενώ στην προηγούμενη μέτρηση του Απριλίου έφτανε το 75%, στην πιο πρόσφατη – την περίοδο από 29 Αυγούστου έως…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *