«Ο Ζέρβας επικαλείται ένα μαρκετίστικο κόλπο μιας μεσιτικής εταιρείας για να κατασκευάσει μια νίκη εσωτερικής κατανάλωσης»

Τόσο στο χθεσινό δημοτικό συμβούλιο όσο και σε πρόσφατη τηλεοπτική του εμφάνιση, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας, καμάρωνε για τη «διάκριση» της πόλης να καταταγεί τρίτη καλύτερη πόλη για τους ψηφιακούς νομάδες. Η πραγματικότητα βέβαια είναι πολύ διαφορετική, όπως εξηγεί στην πολύ κατατοπιστική ανάρτησή της η φίλη Μ.Χ. [στην κοινοποιούμενη ανάρτηση έχουμε κάνει μικρές αλλαγές στη μορφοποίηση του κειμένου, ενώ οι αριθμοί σε αγκύλες παραπέμπουν στους συνδέσμους στο πρώτο σχόλιο], στην οποία μάλιστα βασίστηκε και η σχετική τοποθέτηση της δημοτικής μας συμβούλου, Λουκίας Αργυριάδου:

χορηγός επικοινωνίας

Ανακοίνωση για την παρουσία Ζέρβα τόσο σε τηλεοπτική συνέντευξη όσο και στο δημοτικό συμβούλιο εξέδωσε η… (Πηγή: seleo.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *