ΚΡΥΦΕΣ ΑΝΑΤΙΜΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΤΟΥ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΟ ΤΟΥ ΥΠΑΝ

Η κίνηση του υπουργείου να ζητήσει τα τιμολόγια προμηθευτών και λιανοπωλητών ψάχνοντας «κρυφές ανατιμήσεις» αποτυπώνει τον έντονο προβληματισμό του.

Στο μικροσκόπιο του υπουργείου Ανάπτυξης μπαίνει το ενδεχόμενο κρυφών ανατιμήσεων πίσω από την πρακτική προώθησης μικρότερων συσκευασιών και ποσοτήτων προϊόντος από τη βιομηχανία βασικών καταναλωτικών αγαθών σε συνάρτηση με τα περιθώρια κέρδους των επιχειρήσεων μέσα στην περίοδο της έντονης ακρίβειας.

Σύμφωνα με πληροφορίες της «Ναυτεμπορικής», από τα τέλη της περασμένης εβδομάδας οι αρμόδιοι ελεγκτικοί μηχανισμοί του υπουργείου Ανάπτυξης με έγγραφο αίτημα ζήτησαν από τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ να τους υποβάλλουν στοιχεία για προϊόντα που διατίθενται με νέους κωδικούς σε μικρότερες συσκευασίες ή περιλαμβάνουν… (Πηγή: www.voria.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.