Είχε ακουστεί από τη Volvo πως θα επιχειρηθεί μια ανανέωση και στην ονοματολογία των μοντέλων για να υπογραμμιστεί η διαφορά της νέας ηλεκτρικής εποχής αλλά όπως φαίνεται, η εξοικείωση των πελατών υπερίσχυσε.
Αποδείχτηκε σημαντικότερο το να μην «ξεχαστεί» η ονοματολογία που συνδυάζει γράμματα με αριθμούς μια και έχει γίνει «συνώνυμο» της Volvo.
Ακούς XC90 και δεν χρειάζεται να συμπληρώσει κανείς «Volvo» για να συνεννοηθεί. Όλοι ξέρουν και σε όλους αρέσει το πρεστίζ που αποπνέουν όλα τα μοντέλα της Volvo. Αυτό λοιπόν, είναι προφανέστατα σημαντικότερο από το να «φρεσκαριστεί» η ονοματολογία των μοντέλων της μάρκας και να πάει η Volvo στη νέα της… (Πηγή: www.newsauto.gr)