Ποιες οι αιτίες πώλησής τους – Πόσο εύκολα πωλούνται οι συγκεκριμένες επιχειρήσεις και για ποιους λόγους τις αγοράζουν οι νέοι ιδιοκτήτες.
Η δημιουργία καταστήματος μέσω δικαιόχρησης (Franchising), δημοφιλών αλυσίδων γρήγορης εστίασης, κάποτε αποτελούσε δελεαστική λύση για πολλούς εν δυνάμει επιχειρηματίες, με σίγουρες αποδόσεις και βεβαιότητα παραμονής στο χώρο επί μακρόν.
Πλέον στη Θεσσαλονίκη, αρχίζει να αχνοφαίνεται μια τάση που στο παρελθόν δεν υπήρχε, αυτό της πώλησης επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος, οι οποίες αναπτύχθηκαν μέσω franchising, δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα και οι ιδιοκτήτες τους αναζητούν ενδιαφερόμενους για να τις πουλήσουν. Στην τάση αυτή βέβαια συντελεί και το γεγονός πως κάποιες αλυσίδες αναπτύχθηκαν με καταστήματα… (Πηγή: www.voria.gr)