Σούπερ Μάρκετ: Λιγότερα και φθηνότερα προϊόντα στο ηλεκτρονικό «καλάθι»
Με λιγότερα και φθηνότερα προϊόντα – αλλά ξοδεύοντας τα ίδια χρήματα σε σύγκριση με πέρυσι – γεμίζουν οι καταναλωτές το «καλάθι» τους στα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με έρευνα της Convert Group.
Από τα δεδομένα της εταιρείας για το τρίτο τρίμηνο του 2022 προκύπτει ότι οι καταναλωτές ξοδεύουν τα ίδια χρήματα ανά online παραγγελία σε σχέση με πέρυσι: συγκεκριμένα, η μέση απόδειξη (ή η μέση αξία ηλεκτρονικού καλαθιού), παραμένει στα 76 ευρώ.
Ωστόσο, αγοράζουν λιγότερα προϊόντα. Ειδικότερα, 33 αντί 36 τεμάχια βρίσκονται στο μέσο ηλεκτρονικό καλάθι το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος 2022 σε σχέση… (Πηγή: www.aftodioikisi.gr)