Την άποψη ότι οι Έλληνες καταναλωτές επιζητούν εναλλακτικές επιλογές όσον αφορά στις πληρωμές των αγορών τους και νέα μοντέλα όπως είναι το BNPL (αγόρασε τώρα, πλήρωσε αργότερα – buy now, pay later) τους είναι ελκυστικά, επιβεβαιώνει η πορεία της σουηδικής Klarna στην εγχώρια αγορά.
Η Klarna, η οποία θεωρείται ως η εταιρεία που εισήγαγε το μοντέλο του BNPL στην παγκόσμια αγορά, εκτιμάται ότι έχει φθάσει ήδη τις 30.000 συναλλαγές από Έλληνες καταναλωτές, ενώ η εφαρμογή της έχει περισσότερα από 20.000 downloads.
Οι αριθμοί αυτοί, σύμφωνα με στελέχη της Klarna, είναι πάνω από τις προσδοκίες και τους στόχους που είχαν τεθεί στις αρχές…

