H Aston Martin έχει αρχίσει να αναπτύσσεται περισσότερο στην ιαπωνική αγορά αυτοκινήτων και τα στελέχη της αποφάσισαν να κάνουν κάτι που να ξεφεύγει από την τυπική εικόνα των εγκαταστάσεων μιας έκθεσης των μοντέλων της.
Για να το επιτύχουν αποφασίστηκε να δημιουργήσουν έναν χώρο οποίος να είναι χρηστικός, κατοικήσιμος και σύγχρονος. Να απηχεί την εγχώρια κουλτούρα αλλά και να ικανοποιεί τη σπορ και πολυτελή εικόνα των αυτοκινήτων τής Aston Martin.
Έτσι, οι άνθρωποι της βρετανικής εταιρείας συνεργάστηκαν με τη Vibroa, μια εταιρεία παροχής υπηρεσιών θυρωρείου, για τη δημιουργία τού No. 001 Minami Aoyama. Δεν πρόκειται για κάποιο «εξωτικό» μοντέλο αποκλειστικά για κάποιον πελάτη… (Πηγή: www.newsauto.gr)