(Πηγή: www.cnn.gr)
Το νέο έτος, «στοίχημα» για τον κλάδο των σούπερ μάρκετ θα αποτελέσει η πορεία της κατανάλωσης. Eurokinissi
Με αύξηση στον τζίρο έναντι του 2021 αλλά και μείωση -έστω και μικρή- του όγκου των πωλήσεων εκτιμάται πως «κλείνει» το 2022 για τον κλάδο των σούπερ μάρκετ ενώ το νέο έτος, «στοίχημα» θα αποτελέσει η πορεία της κατανάλωσης.
Κατά τη διάρκεια του 2022, μία χρονιά με έντονες πληθωριστικές πιέσεις, αρκετούς καταναλωτές να περιορίζουν τις αγορές ακόμη και βασικών αγαθών και άλλους να αποκτούν νέες αγοραστικές συνήθειες, όπως η στροφή σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, η κατανάλωση στον κλάδο των σούπερ μάρκετ σε σημαντικό βαθμό έδειξε να συγκρατείται.
Όπως… Πηγή (Πηγή: www.cnn.gr)