(Πηγή: www.documentonews.gr)
Αίσθηση προκαλεί το πρώτο μέρος της μεγάλης έρευνας της ομάδας ερευνητικής δημοσιογραφίας Data Journalists για τις αυξήσεις σε είδη πρώτης ανάγκης που βρίσκονται σε όλα τα σπίτια και η οποία καταδεικνύει ότι μέσα στην κρίση οι μεγάλες αλυσίδες του κλάδου, κατάφεραν να αυξήσουν τα κέρδη τους παρά τη μείωση των πωλήσεων, με το «καλάθι του νοικοκυριού» να αντισταθμίζεται από την εκτίναξη των τιμών σε χιλιάδες άλλους κωδικούς προϊόντων.
Έρευνα: Αυξήσεις-σοκ σε προϊόντα εκτός «καλαθιού του νοικοκυριού» -Τα κόλπα των σούπερ μάρκετ
Μάλιστα, στο δεύτερο μέρος της έρευνας, το οποίο θα δημοσιευθεί αμέσως μετά την Πρωτοχρονιά, συγκρίνονται οι τιμές σε δεκάδες προϊόντα και… Πηγή (Πηγή: www.documentonews.gr)