ΕΣΕΕ: Συγκρατημένοι οι καταναλωτές κατά τις χειμερινές εκπτώσεις του 2022

(Πηγή: www.cnn.gr)

Ποσοστό 73% των επιχειρήσεων έχουν δει αυξήσεις στις τιμές αγοράς των προϊόντων τους από τους προμηθευτές τους ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ / EUROKINISSI

Ειδικότερα, στα σημαντικότερα ευρήματα της έρευνας που διεξήχθη αναφορικά με την κίνηση της αγοράς συμπεριλαμβάνονται η συγκράτηση των καταναλωτών ως προς τις αγορές τους, οι επιπτώσεις του ενεργειακού κόστους στη λειτουργία των επιχειρήσεων, καθώς και οι αυξήσεις στις τιμές αγοράς των προϊόντων τους από τους προμηθευτές.

Στη σφιγμομέτρηση της αγοράς λιανικού εμπορίου προχώρησε το Ινστιτούτο Εμπορίου και Υπηρεσιών της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΙΝ.ΕΜ.Υ. / ΕΣΕE) με έρευνα που διεξήγαγε για την κίνηση των πωλήσεων κατά την περίοδο των χειμερινών εκπτώσεων.

1. Για… Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *