(Πηγή: www.protothema.gr)
Εκπροσώπησε στο σελιλόιντ το κοινωνικό σύμπαν μιας άλλη εποχής. Ενός παρελθόντος στο οποίο πρωταγωνιστούσαν φθαρμένα ρούχα του μόχθου , καναρίνια σε κλουβιά, καλοσυνάτες Αγγελικούλες, ψηλομύτες πλούσιες, φουκαριάρες μανάδες, εργένικα σιδερώματα δρόμοι του κατατρεγμού, κρεβάτια του πόνου. Ήταν στην Ελλάδα της ψιλοβελονιάς, της σεμέν δαντέλας, των παλιών συμπολεμιστών, της ναυτικής τραγιάσκας, της ταπεινής γειτονιάς πριν την αντιπαροχή. Σε ένα τοπίο μετανάστευσης, ξεριζωμού, φτωχολογιάς, βερεσέδικων τεφτεριών στα μπακάλικα, καφενέδων με λουκούμια, προσευχών σε οικιακά εικονοστάσια και γονυκλισιών πλάι σε μανουάλια με λιανοκέρια.
Σε αυτό τον ασπρόμαυρο περίγυρο πρωταγωνίστησε σε φιλμογραφημένες μυθοπλασίες, σε δράματα και μελό, σπαραξικάρδιες και παραπονιάρικες ταινίες «μιλώντας» στις καρδιές… Πηγή

