(Πηγή: www.enikos.gr)
Ακρίβεια: Προϊόντα ξαναμπαίνουν στο «καλάθι του νοικοκυριού» με αυξημένη τιμή – Παραδείγματα
Το σούπερ μάρκετ έχει γίνει «ακριβό σπορ» παρά τις πρωτοβουλίες να μετριαστούν οι επιπτώσεις των ανατιμήσεων, όπως το καλάθι του νοικοκυριού ή το επερχόμενο market pass. Οι καθημερινές αγορές των καταναλωτών, οι οποίοι πρέπει να διαβάζουν προσεκτικά τα ταμπελάκια των προϊόντων που βάζουν στο καρότσι και να συγκρίνουν τιμές, έχουν μετατραπεί σε «πονοκέφαλο».
Έρευνα της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδος μεταξύ άλλων «ακτινογραφεί» το τι ακριβώς συμβαίνει με το «καλάθι του νοικοκυριού», το οποίο ναι μεν χαρακτηρίζει ως μια θετική ενέργεια και σκέψη από πλευράς του υπουργείου Ανάπτυξης, ωστόσο, φαίνεται να… Πηγή (Πηγή: www.enikos.gr)