(Πηγή: www.newsauto.gr)
Η ανανέωση του στόλου των βαρέων οχημάτων στην ΕΕ θα είχε τον μεγαλύτερο αντίκτυπο τόσο στις εκπομπές NOx και CO2.
Για το 2023 ο ACEA εκτιμά ότι θα κυκλοφορούν 1,5 εκατ. φορτηγά που πληρούν τη οδηγία ρύπων Euro 1, 2,8 εκατ. Euro 2, 4,7 εκατ. Euro 3, 5,3 εκατ. Euro 4, 5,3 εκατ. Euro 5 και 16 εκατ. φορτηγά που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro 6.
Στην Ελλάδα να υπενθυμίσουμε ότι διαθέτουμε τον γηραιότερο και πιο ρυπογόνο στόλο φορτηγών και λεωφορείων στην ΕΕ οπότε ανεβάζουμε το μέσο όρο ηλικίας της ΕΕ αλλά και τους στόλου των κυκλοφορούντων παλαιών φορτηγών…
Από το 2025 φαίνεται… Πηγή

