(Πηγή: www.cnn.gr)
Σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα της Salesforce, το 81% των καταναλωτών δηλώνει ότι εξετάζει πιο προσεκτικά τον προϋπολογισμό του για τους επόμενους 12 μήνες. pixabay
Τις online δαπάνες τους σε δραστηριότητες που αφορούν στον τουρισμό και την ψυχαγωγία σκέφτονται να μειώσουν περισσότεροι από 7 στους 10 καταναλωτές, επιλέγοντας παράλληλα μάρκες που τους προσφέρουν καλύτερες εξατομικευμένες εμπειρίες.
Σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα της Salesforce η οικονομική αναταραχή προκαλεί ανησυχία στους καταναλωτές, με το 81% να δηλώνει ότι εξετάζει πιο προσεκτικά τον προϋπολογισμό του για τους επόμενους 12 μήνες, καθώς επιθυμεί να αξιοποιήσει καλύτερα τα χρήματά του.Το ενδεχόμενο μείωσης των δαπανών για ταξίδια -ξενοδοχεία και media – ψυχαγωγία… Πηγή

