H Ευρώπη στον επιχειρηματικό πυρήνα της Nissan

(Πηγή: www.newsauto.gr)

Η αλλαγή ισορροπιών εντός τού Ομίλου Renault Alliance και τα νέα μοντέλα της ορίζουν καινούργια δεδομένα για τη Nissan η οποία βάζει ουσιαστικότερα στο στόχαστρό της τη Γηραιά Ήπειρο και πάλι.

Όταν τον Μάιο του 2020 η Nissan ανακοίνωσε το νέο τετραετές επιχειρηματικό σχέδιό της, το οποίο ονομάστηκε «Nissan Next», ήταν σαφές ότι η Ευρώπη δεν ήταν στις προτεραιότητες της ιαπωνικής εταιρείας.

Σε αυτό προβλέπονταν οι στόχοι για την εμπορική επέκταση της εταιρείας σε άλλες αγορές, όπως της Ιαπωνίας, της Κίνας και των ΗΠΑ, η οικονομική ευρωστία της, η αύξηση του κέρδους της και η βιώσιμη ανάπτυξη.

Πλέον, καθώς το ορισθέν χρονικό διάστημα… Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *