Οι πολίτες απαξιώνουν το «καλάθι» του Αδωνη

(Πηγή: www.documentonews.gr)

Εννέα στους δέκα καταναλωτές θεωρούν το μέτρο ανάξιο λόγου και προτιμούν τη μείωση ΦΠA

Από τότε που εισήγαγε το «καλάθι του νοικοκυριού» ο Αδωνης Γεωργιάδης περιοδεύει κάθε εβδομάδα στα σουπερμάρκετ της εκλογικής περιφέρειάς του και αναρτά tweets με τα οποία περηφανεύεται για την επιτυχία της πρωτοβουλίας του, που συγκράτησε, λέει, την ακρίβεια, αποσιωπώντας ότι το καλάθι κάθε αλυσίδας περιέχει μόνο 100 από τους 15.000-20.000 κωδικούς προϊόντων που διαθέτουν οι αλυσίδες, άρα τους είναι εύκολο να ξεδιαλέγουν κάθε εβδομάδα με προσοχή τα προϊόντα που βάζουν σε αυτό και να παρουσιάζουν ένα «φτηνό καλάθι» ως εργαλείο διαφημιστικής προβολής.

Την περασμένη εβδομάδα όμως ο υπουργός… Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *