(Πηγή: www.cnn.gr)
Πριν από όχι και τόσο πολλά χρόνια ο κύριος δίαυλος επικοινωνίας των πολιτικών με τους πολίτες κατά τη διάρκεια μιας προεκλογικής εκστρατείας ήταν οι συνεντεύξεις σε πολιτικές εκπομπές ή σε εφημερίδες, ενώ η πιο «χαλαρή» πλευρά των πολιτικών έβγαινε κυρίως μέσω παραπολιτικών σχολίων, όπου οι πολιτικοί αρχηγοί μπορεί να ήταν πρωταγωνιστές, αλλά όχι δημιουργοί του περιεχομένου.
Τα social media μπορεί να μετρούν ήδη 15 χρόνια δυναμικής εισόδου στις ζωές πολιτών και πολιτικών, αλλά δεν έπαιξαν κυρίαρχο λόγο από την αρχή. Μέχρι και τις προηγούμενες εκλογές σχεδόν όλοι οι πολιτικοί είχαν ενεργούς λογαριασμούς στα κοινωνικά δίκτυα και προτιμούσαν το twitter ως πιο… Πηγή (Πηγή: www.cnn.gr)