Η άνοδος του τουρισμού αλλάζει το τοπίο στο λιανεμπόριο

(Πηγή: www.cnn.gr)

Σε «πόλο έλξης» για τις εμπορικές επιχειρήσεις, από επώνυμα brands έως και αλυσίδες γρήγορης ένδυσης, αναδεικνύονται τα νησιά και οι περιοχές με έντονη τουριστική κίνηση.

Η άνοδος του τουρισμού λειτουργεί ως κίνητρο για τις επιχειρήσεις του λιανεμπορίου ώστε να αναπτυχθούν σε περιοχές όπου θα μπορέσουν να επωφεληθούν από τις αυξημένες αφίξεις τουριστών, όχι μόνο τους καλοκαιρινούς μήνες αλλά σχεδόν ολόκληρο τον χρόνο.

Τα πολυτελή brands έχουν βρει είτε αναζητούν «θέση» σε νησιά όπως η Μύκονος – ενδεικτικό παράδειγμα αποτελεί το Nammos Village με ορισμένους από τους διασημότερους διεθνείς οίκους- αλλά και σε περιοχές της Αττικής που προσελκύουν τουρίστες υψηλότερων εισοδημάτων ή βρίσκονται… Πηγή (Πηγή: www.cnn.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *