(Πηγή: www.newsauto.gr)
Από την επίσημη αποδοκιμασία, έως και την ειρωνεία του Ιλον Μάσκ, για τα ποσά που επενδύουν οι υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες στη διαφήμιση, στην πλήρη αποδοχή των παραδοσιακών marketing πρακτικών…
Η Tesla, αναμφίβολα, σήμερα, η κορυφαία εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων, γνωστή για την προοδευτική της προσέγγιση και την καινοτομία της, έχει αποφασίσει να εισέλθει στον κόσμο της διαφήμισης, όπως είχε αποκαλύψει το newsauto από πέρσι το Καλοκαίρι.
Μετά από πολλά χρόνια που απέφευγε τις παραδοσιακές διαφημίσεις, η εταιρεία θα αρχίσει να χρησιμοποιεί διάφορες στρατηγικές προώθησης για να αυξήσει την αναγνωρισιμότητά της και να προσελκύσει νέους πελάτες.
Μέχρι πρόσφατα, η Tesla εφάρμοζε την επικοινωνία της, μέσω… Πηγή (Πηγή: www.newsauto.gr)