(Πηγή: seleo.gr)
Με «κόφτη» στις περιττές δαπάνες και τις πολυτέλειες και στροφή προς φθηνότερες μάρκες προσπαθούν οι καταναλωτές να ανταπεξέλθουν στο έντονα πληθωριστικό περιβάλλον που χαρακτηρίζει τον κλάδο του λιανεμπόριου τροφίμων.
Ως αποτέλεσμα καταγράφεται μείωση των πωλήσεων σε κατηγορίες δευτερευούσης σημασίας ενώ παράλληλα συνεχίζει να αυξάνεται το μερίδιο σε αξία των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, κατακτώντας το ιστορικά υψηλό ποσοστό του 25% σε σύνολο αγοράς. Μάλιστα, τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας έχουν καταφέρει να συγκρατήσουν τις ποσότητες που πωλούνται παρά το γεγονός ότι έχουν αυξήσει την τιμή τους υπερδιπλάσια σε σχέση με τα επώνυμα προϊόντα.
Λόγω ακριβώς του πληθωρισμού, ο κλάδος συνεχίζει την θετική του πορεία,… Πηγή (Πηγή: seleo.gr)