(Πηγή: www.cnn.gr)
Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας που πωλούνται στα ράφια των σούπερ μάρκετ έχουν αυξήσει μεσοσταθμικά την τιμή τους υπερδιπλάσια σε σχέση με τα επώνυμα προϊόντα, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η ΝielsenIQ για το πρώτο τετράμηνο του έτους.
Την ίδια στιγμή, ωστόσο, έχουν καταφέρει να συγκρατήσουν τους πωλούμενους όγκους τους, χωρίς να παρουσιάσουν απώλειες και -κατά την περίοδο από τις αρχές του έτους έως τις 30 Απριλίου – να φτάσουν στο σύνολο αγοράς, να έχουν μερίδιο της τάξεως του 25%.
Τα παραπάνω στοιχεία είναι ενδεικτικά της στροφής, τον τελευταίο χρόνο, μεγάλης μερίδας των καταναλωτών σε εναλλακτικές λύσεις χαμηλότερου κόστους, ώστε στον συνολικό… Πηγή
