(Πηγή: www.newsauto.gr)
Για τις αυτοκινητοβιομηχανίες το λογότυπό τους, αντιπροσωπεύει τη διαδρομή μέσα στο χρόνο, αλλά και την κληρονομιά τους, μέσα σ’ αυτόν. Από το 2015, πολλές φίρμες έχουν επανασχεδιάσει τα εμβληματικά τους σήματα.
Το τελικό αισθητικό αποτέλεσμα είναι μάλλον θέμα γούστου. Περί ορέξεως, που λέμε στην καθομιλουμένη…
Ωστόσο, παρατηρείται ότι σε πολλές περιπτώσεις ο επανασχεδιασμός γίνεται με τις γραφιστικές προδιαγραφές της σύγχρονης εποχής. Η αισθητική του σχεδίου προσαρμόζεται στις τάσεις και τις απαιτήσεις της εποχής μας, προσφέροντας ένα σύγχρονο και ελκυστικό αποτέλεσμα. Παράλληλα όμως, οι παραπομπές στις ιστορικές ρίζες των εταιρειών παραμένουν αναμφισβήτητες και δεν αμφισβητείται η σπουδαιότητά τους.
Μέσα από τη διατήρηση αυτών των… Πηγή

