(Πηγή: www.enikos.gr)
Στόχος των ιθυνόντων είναι με βελτιωτικές κινήσεις να ανεβάσουν την τηλεθέαση του Open στο 6,5% μέσα στους επόμενους μήνες, ώστε να διεκδικήσουν και μεγαλύτερο μερίδιο στη διαφήμιση, ενώ, αν πάρουν θετικά δείγματα από την αγορά, ο πήχυς θα ανέβει με επένδυση σε μεγάλα projects στην prime time.
Βήμα-βήμα προχωρά ο ανασχεδιασμός του ψυχαγωγικού προγράμματος του Open, μετά το deal ανάθεσής του στην Barking Well, που θέτει ως στόχο να «ξεκολλήσει» το κανάλι από το 4,5%-5%.
Οι εκπομπές ρίχνουν μία-μία αυλαία για τη φετινή σεζόν (χθες αποχαιρέτησε το κοινό η Ελένη Τσολάκη), ενώ σταδιακά κλείνουν και τα ανοιχτά μέτωπα. Η Μπέττυ Μαγγίρα έδωσε… Πηγή
