IPG MEDIABRANDS: Σύμφωνα με την MAGNA η Παγκόσμια Διαφημιστική Αγορά συνεχίζει την πορεία ανάπτυξης

(Πηγή: www.cnn.gr)

Πηγή: MAGNA ADVERTISING FORECASTS – JUNE 2023 UPDATE

Η MAGNA, στο τελευταίο report της που δημοσιεύτηκε στις 19 Ιουνίου 2023, προβλέπει ότι η παγκόσμια διαφημιστική επένδυση στα Μέσα θα φτάσει το 2023 στα $842 δις, σημειώνοντας +4,6% αύξηση σε σχέση με το 2022 ($805 δις).

Κάποιες κατηγορίες διαφημιζόμενων αναμένεται να αναπτύξουν τη marketing επένδυσή τους δυναμικά (Travel και Αυτοκίνητα), σε αντίθεση με άλλες που δεν προβλέπεται να αναπτυχθούν ιδιαίτερα (Retail).

Συνήθως σε περιόδους οικονομικής κρίσης τα βασικά αγαθά και υπηρεσίες (health, utility, insurance, food) πλήττονται λιγότερο από τα big-ticket ή αγαθά πολυτελείας. Η παρούσα κρίση είναι διαφορετική και πιο πολύπλοκη για 3 λόγους…. Πηγή (Πηγή: www.cnn.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.