(Πηγή: www.newsauto.gr)
Αυτή τη φορά ο Ίθαν Χαντ και η ομάδα του, θα έχουν έναν σπουδαία σύμμαχο στις επικίνδυνες αποστολές τους.
Mission Possible για τον Τομ Κρουζ και το Abarth 500e (+video)
Για να γιορτάσει τη συμπερίληψή του στο Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One , η Stellantis κυκλοφόρησε μια νέα καμπάνια μάρκετινγκ που βασίζεται στην ιδέα του «Mission Possible».
Έχει σχεδιαστεί για να προωθεί το γεγονός ότι τα EV δεν είναι πλέον αργά και βαρετά.
Η διαφήμιση περιλαμβάνει πλάνα από την ταινία και στη συνέχεια περικοπές στο New Abarth 500e , το οποίο παρουσιάστηκε πέρυσι.
Διαθέτει επιθετική σχεδίαση καθώς και μπαταρία 42 kWh που τροφοδοτεί… Πηγή (Πηγή: www.newsauto.gr)