Τουρισμός: Οι ξένες αγορές που έδωσαν ώθηση στην τουριστική κίνηση

(Πηγή: www.cnn.gr)

Οι «παραδοσιακές» ξένες αγορές και κυρίως εκείνες των ΗΠΑ, Γαλλίας, Γερμανίας αλλά και Βρετανίας συνεχίζουν να αποτελούν και κατά το τρέχον έτος, τη βασική κινητήριο δύναμη για τον ελληνικό τουρισμό.

Από τις επιδόσεις τους ελληνικού τουρισμού την άνοιξη του 2023, όπως καταγράφονται στη μελέτη «Τάσεις του επιχειρείν» της Διεύθυνσης Οικονομικής Ανάλυσης της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας προκύπτει πως οι λεγόμενες παραδοσιακές αγορές αύξησαν τη συνεισφορά τους από το 39% το 2019, το έτος πριν από τη πανδημία δηλαδή, στο 42% φέτος.

Συγκεκριμένα, σχεδόν διπλασιασμό αφίξεων σε σχέση με το 2022 κατέγραψε η αγορά των ΗΠΑ με υψηλή μάλιστα δαπάνη ανά άφιξη, στα 979 ευρώ,… Πηγή (Πηγή: www.cnn.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *