Σούπερ μάρκετ: Ποιες αλλαγές έφερε η ακρίβεια για τους καταναλωτές

(Πηγή: www.cnn.gr)

Νέες συνήθειες παρατηρούνται στις συμπεριφορές των καταναλωτών στο σούπερ μάρκετ, εν μέσω πληθωριστικών πιέσεων και ακρίβειας σε βασικά αγαθά.

Όσο οι υψηλές τιμές παραμένουν, οι καταναλωτές συνεχίζουν αναζητούν διαρκώς τρόπους ώστε να περιορίσουν το κόστος, ενώ ορισμένες από τις νέες τάσεις που αναδεικνύονται κατά τις αγορές τους, αναδιαμορφώνουν το τοπίο και συνολικά στην αγορά. Στο πλαίσιο αυτό, επιχειρήσεις του οργανωμένου λιανεμπορίου και προμηθευτές, αναγνωρίζοντας ένα νέο μοντέλο καταναλωτή που διαμορφώνεται έπειτα από τις διαδοχικές κρίσεις (υγειονομική και ενεργειακή) των τελευταίων ετών επιχειρούν να προσαρμοστούν στα καινούρια δεδομένα.

Ίσως η πλέον καταγεγραμμένη στην αγορά τάση, η οποία ουσιαστικά επανεμφανίστηκε μετά την περίοδο της δεκαετούς κρίσης,… Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *