(Πηγή: seleo.gr)
Οι παραδοσιακές για τον ελληνικό τουρισμό ευρωπαϊκές αγορές (Ην. Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Ολλανδία) και οι ΗΠΑ σημείωσαν σημαντικές αυξήσεις το 2022 στα βασικά μεγέθη (αφίξεις, διανυκτερεύσεις, εισπράξεις) σε σχέση με το 2019. Παράλληλα αξιοσημείωτη είναι η διασπορά των αγορών του ελληνικού τουρισμού.
Τα παραπάνω επισημαίνει μεταξύ άλλων μελέτη του ΙΝΣΕΤΕ με τίτλο «Ακτινογραφία Εισερχόμενου Τουρισμού 2019-2022 | Προφίλ Αγορών» στην οποία περιλαμβάνονται συγκριτικές αναλύσεις των βασικών μεγεθών και δεικτών του εισερχόμενου τουρισμού του 2022 σε σχέση με το 2019, την τελευταία προ πανδημίας χρονιά, συνολικά και επιμέρους για τις χώρες της ζώνης του Ευρώ, τις χώρες της ΕΕ εκτός της ζώνης… Πηγή

