Πώς οι έφηβοι έγιναν λάτρεις της ακριβής κατανάλωσης – Οι 10 μάρκες που έγιναν σύμβολα

(Πηγή: www.protothema.gr)

Οι Gen Zeders είναι ίσως από τους πιο επιδραστικούς καταναλωτές που αναδεικνύονται τα τελευταία έτη, με τους περισσότερους νέους 13-22 ετών να διαμορφώνουν ένα πολύ συγκεκριμένο αισθητικό προφίλ που δεν αποχωρίζονται, που κυριαρχεί στο Tik Tok και που συνήθως περιλαμβάνει πολύ ακριβά προϊόντα.
Αποτελεί την μεγαλύτερη γενιά στον κόσμο αυτή τη στιγμή, η οποία θα καταλάβει το 27% του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού μέχρι το 2025, παίρνοντας τα ηνία της παγκόσμιας οικονομίας από τις προηγούμενες γενιές. Πριν φτάσουν εκεί βέβαια, οι νέοι που ανήκουν στην Gen Z, αφήνουν ήδη το στίγμα τους στην κοινωνία, τόσο με την έντονη παρουσία τους στα… Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *