(Πηγή: www.newsauto.gr)
Ο γερμανικός όμιλος αλλάζει στρατηγική, θέλοντας να διαφοροποιήσει εντελώς τις μάρκες που ανήκουν στο δυναμικό του.
Όταν ένα αυτοκίνητο αποκαλύπτεται, πρώτα βλέπουμε τη σχεδιαστική και αισθητική του αντίληψη, πριν ανακαλύψουμε τις τεχνικές προδιαγραφές και την τιμή.
Όπως και η αλληλεπίδραση ανάμεσα στους ανθρώπους, οι πρώτες εντυπώσεις είναι σημαντικές. Για εκείνους που βλέπουν τα αυτοκίνητα ως κάτι περισσότερο από ένα μέσο μεταφοράς, ένα όχημα πρέπει να είναι καλό, για να πείσει τον υποψήφιο αγοραστή να ελέγξει τις προδιαγραφές.
Αν και η ομορφιά μπορεί να είναι στο μάτι του θεατή, όλοι μπορούμε να συμφωνήσουμε ότι τα επαναλαμβανόμενα σχέδια αποτελούν μεγάλο πλήγμα.
Η Volkswagen θέλει να αποφύγει… Πηγή (Πηγή: www.newsauto.gr)