Τα μοντέλα μεγαλύτερης ηλικίας πρωταγωνιστούν στις πιο ακριβές διαφημιστικές καμπάνιες

(Πηγή: www.tanea.gr)

Η μόδα έχει αλλάξει πρόσωπο εδώ και καιρό. Οι διαφημιστικές καμπάνιες των μεγάλων εταιρειών δεν έχουν πλέον ως πρωταγωνιστές τους μοντέλα πρώτης γραμμής, αλλά άτομα όλων των μεγεθών και κάθε ηλικίας.

Απόδειξη αυτού αποτελεί ότι αυτήν την εβδομάδα, η ισπανική μάρκα Loewe αποκάλυψε ως το νέο πρόσωπο της καμπάνιας της για την άνοιξη/καλοκαίρι 2024 την 88χρονη Αγγλίδα ηθοποιό και μετρ της μεταμόρφωσης Νταμ Μάγκι Σμιθ.

Πρωτοποριακή μόδα που γιορτάζει την κάθε ηλικία

Και παρότι το γεγονός ότι η Loewe χρησιμοποίησε μια γυναίκα πολύ πάνω από τα 80 είναι «αρκετά πρωτοποριακό», όπως λέει στον Guardian η Ρεμπέλα Βαλεντάιν, διευθύνουσα σύμβουλος του Grey Model Agency,… Πηγή (Πηγή: www.tanea.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.