(Πηγή: www.newsauto.gr)
Η πρόσφατη παρουσίαση του Kardian από τη Renault στη Βραζιλία ήταν μια καλή ευκαιρία για την εταιρεία να ανακοινώσει και το επιχειρηματικό σχέδιό της για τη μείωση εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα στις αγορές εκτός Ευρώπης.
Η στρατηγική της Renault για τη μείωση του ενεργειακού αποτυπώματός της αφορά σε δύο κύριους τομείς, βάσει αυτών που ανακοινώθηκαν στο Ρίο Ντε Τζανέιρο.
Ο πρώτος, αφορά στην επέκταση του στρατηγικού επιχειρηματικού σχεδίου της «Renaulution» και σε αγορές πέραν της ευρωπαϊκής, στην οποία αυτό πρωτοεφαρμόζεται.
Ο δεύτερος, έχει να κάνει με μια ουσιαστική ενδοομιλική εξέλιξη. Η Renault δεν συμπεριλαμβάνει σε αυτή την προσπάθειά της την Nissan, τον έτερο… Πηγή

