(Πηγή: www.tanea.gr)
Βιώνοντας μια νέα ακριβή «κανονικότητα», αφού ούτε τα πρόστιμα ούτε τα καλάθια ούτε και η αργή αποκλιμάκωση των τιμών στο ράφι έχουν τη δύναμη να επαναφέρουν το κόστος των αγαθών εκεί που ήταν πριν δύο χρόνια, τα νοικοκυριά προσπαθούν να πιαστούν απ’ όπου μπορούν για να τα βγάλουν πέρα. Οι προσφορές και οι προωθητικές ενέργειες για 6 στους 10 καταναλωτές είναι μέρος της λύσης και μάλιστα για έναν στους δύο αποτελούν τον κύριο λόγο επιλογής καταστήματος (στοιχεία ΙΕΛΚΑ).
Επί του πρακτέου ωστόσο και παρότι το 1 στα 4 ταχυκίνητα προϊόντα πωλούνται υπό το καθεστώς κάποιας έκπτωσης ή προσφοράς, όπως «1+1 δώρο»,… Πηγή (Πηγή: www.tanea.gr)