(Πηγή: www.enikos.gr)
Έρευνες από την ψυχολογία, τη συμπεριφορά και τη λήψη αποφάσεων αποκαλύπτουν συμβουλές και λάθη για την… τέχνη του να κάνεις δώρα.
Μπορεί να υποθέτετε ότι οι αυτοί που κάνουν ένα δώρο είχαν απλώς κίνητρο την επιθυμία να ευχαριστήσουν τους παραλήπτες. Αλλά δεν ισχύει 100%. Αντίθετα, οι άνθρωποι συχνά δίνουν δώρα που ικανοποιούν τις δικές τους επιθυμίες – για μοναδικότητα ή κοινωνική έγκριση – αντί για τις επιθυμίες των παραληπτών, λέει ο Julian Givi, ειδικός στο μάρκετινγκ και ψυχολόγος που μελετά πρακτικές δώρων και όταν στραβώνουν, για περίπου μια δεκαετία. Διδάσκει στο Πανεπιστήμιο της Δυτικής Βιρτζίνια στο Morgantown.
Με άλλα λόγια, οι άνθρωποι… Πηγή (Πηγή: www.enikos.gr)