(Πηγή: www.tanea.gr)
Τα πυρά των Χούθι πλήττουν και τον Πειραιά που χάνει φορτία, αλλά και τις ελληνικές επιχειρήσεις που καλούνται να καταβάλουν υψηλό τίμημα για τα προϊόντα που περιμένουν από την Ασία, καθώς τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων αποφεύγουν σε ποσοστό σχεδόν 90% την Ερυθρά Θάλασσα και τη Διώρυγα του Σουέζ και χαράσσουν ρότα μέσω του Ακρωτηρίου της Καλής Ελπίδας.
Ετσι τα μεγάλα «κοντεϊνεράδικα» που έπιαναν Πειραιά φτάνουν στη Ευρώπη μέσω Αφρικής και προσεγγίζουν λιμάνια της Δυτικής και Βόρειας Ευρώπης όπως και της Ταγγέρης του Μαρόκου, από τα οποία μεταφορτώνουν τα εμπορεύματα για Πειραιά σε μικρότερα πλοία (feeder), κάτι που πριν από την κρίση… Πηγή (Πηγή: www.tanea.gr)