(Πηγή: seleo.gr)
Για περίπου μια δεκαετία, φαινόταν ότι το Netflix δεν θα σταματούσε να αναπτύσσεται. Η εταιρεία έγινε συνώνυμο της ιδέας του streaming: άνετες νύχτες στο σπίτι και binge-watching, θέτοντας υψηλά πρότυπα για την υπόλοιπη βιομηχανία. Η εταιρεία κυκλοφόρησε ένα βουνό πρωτότυπου περιεχομένου, καθώς ο αριθμός των συνδρομητών της συνέχισε να αυξάνεται συνεχώς, με αποτέλεσμα η κεφαλαιοποίησή της να φτάσει στο μέγιστο των 300 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2021.
Αλλά τα στελέχη έκαναν κάποιες πλήρεις ανατροπές όταν η εταιρεία άρχισε να χάνει συνδρομητές το 2022, και από τότε τίποτα δεν ήταν το ίδιο. Η Netflix έπρεπε να κάνει αλλαγές -και μάλιστα γρήγορα- αν ήθελε… Πηγή (Πηγή: seleo.gr)