(Πηγή: www.cnn.gr)
Όσο η ακρίβεια σε βασικά αγαθά επιμένει και οι καταναλωτές αναζητούν τρόπους να μειώσουν το κόστος των αγορών στο σούπερ μάρκετ, τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας συνεχίζουν σταθερά να «κερδίζουν» θέση στο καλάθι τους.
Όπως δείχνουν τα στοιχεία από τις εταιρείες μετρήσεων που καταγράφουν τις πωλήσεις στο οργανωμένο λιανεμπόριο, τόσο στα φυσικά καταστήματα όσο και στα οnline, η ιδιωτική ετικέτα διαθέτει πλέον ένα αξιόλογο – τουλάχιστον τα δεδομένα της ελληνικής αγοράς- μερίδιο στο καλάθι των καταναλωτών.
Η Ελλάδα υπολείπεται ακόμα στο ποσοστό που εμφανίζουν άλλες ευρωπαϊκές χώρες ως προς το μερίδιο των pl ωστόσο, ειδικά σε συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων, η «μάχη» που δίνεται με τα… Πηγή (Πηγή: www.cnn.gr)