(Πηγή: www.voria.gr)
Μια έξυπνη λύση που απογειώνει την οινική εμπειρία των καταναλωτών ανέπτυξε το Εργαστήριο Ψηφιακών Μέσων και Στρατηγικής Επικοινωνίας του Τμήματος Επικοινωνίας Ψηφιακών Μέσων του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας. Πρόκειται για μια εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας στη σήμανση προϊόντων οίνου, μια ζωντανή ετικέτα κρασιού (Wine Live Label), που δίνει στους οινόφιλους τη δυνατότητα, κρατώντας το μπουκάλι στα χέρια τους, να μάθουν τα πάντα γύρω από το προϊόν, από τις ποικιλίες που χρειάστηκαν για να δημιουργηθεί μέχρι τις καλλιέργειες, την τοποθεσία τους, αλλά και την ιστορία τους, και όλα αυτά μέσω ψηφιακής αφήγησης και animation. Η πιλοτική Ζωντανή Ετικέτα σχεδιάστηκε για τον Λιαστό του… Πηγή (Πηγή: www.voria.gr)