Έρευνα: Ποια προϊόντα και υπηρεσίες αγοράζουν διαδικτυακά οι Έλληνες

(Πηγή: www.tanea.gr)

Τα ψηφιακά ψώνια αποκτούν ολοένα και περισσότερο κοινό (και) στην Ελλάδα καθώς έχει επεκταθεί η ψηφιοποίηση σε όλους τους κλάδους της οικονομίας. Οι online αγορές για ορισμένες κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο με τους καταναλωτές να επιλέγουν συστηματικά τα e-shops έναντι των φυσικών καταστημάτων.

Στην Ευρώπη, το 91% των πολιτών έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο και το 56% διαθέτει βασικές και ανώτερες από τις βασικές ψηφιακές δεξιότητες για την εκτέλεση ποικίλων δραστηριοτήτων στον ψηφιακό κόσμο.

Με τον τρόπο ζωής να αλλάζει και τη ψηφιοποίηση να κερδίζει συνεχώς έδαφος, από την καθημερινή μας ρουτίνα μέχρι και τις δημόσιες υπηρεσίες, τα τελευταία… Πηγή (Πηγή: www.tanea.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.