(Πηγή: www.tanea.gr)
Τα τεράστια κέρδη που αποκόμισαν την περίοδο του κορωνοϊού οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών τα επένδυσαν –ένα μέρος τουλάχιστον – σε νεότευκτα πλοία και αγορές από «δεύτερο χέρι», με αποτέλεσμα να μεγαλώσουν τους ιδιόκτητους στόλους τους.
Υπολογίζεται ότι τα κέρδη προ τόκων και φόρων (EBIT) που κατέγραψε η ναυτιλία τακτικών γραμμών που μεταφέρει εμπορευματοκιβώτια από τη μία περιοχή του κόσμου στην άλλη έφτασαν το 2022 τα 208 δισ. δολάρια, ενώ το 2021 ανήλθαν στα 164 δισ. δολάρια, όταν το 2020 υπολογίζονταν από τηSea Intelligences στα μόλις 24 δισ. δολάρια.
Οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών (liners) βασίζονται όλο και περισσότερο στην ιδιοκτησία των… Πηγή

