Τρία κόμματα στην κούρσα των προεκλογικών σποτ

(Πηγή: www.tanea.gr)

Παράλληλα με τις αρχηγικές περιοδείες οι οποίες πυκνώνουν μέρα με την ημέρα και απλώνονται πλέον ανά την επικράτεια, τα κομματικά επιτελεία ρίχνονται στη «μάχη» της επικοινωνίας μέσα από τα πρώτα επίσημα προεκλογικά σποτ αλλά και με πιο συστηματοποιημένη παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σε συσκέψεις επί συσκέψεων στα κομματικά στρατηγεία με τη βοήθεια επαγγελματιών-στελεχών της αγοράς επικοινωνίας ή και όχι οριστικοποιούνται λέξεις-κλειδιά, ενώ εξελίσσονται… γυρίσματα με πρωταγωνιστές τους αρχηγούς.

Στην τελική ευθεία για την εκλογική αναμέτρηση επιστρατεύεται κάθε «εργαλείο» του digital marketing και προφανώς ο… τηλεοπτικός χρόνος. Σε ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ κεντρικό πρόσωπο στις καμπανιές είναι αντίστοιχα ο Κυριάκος Μητσοτάκης,… Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *