Κερδοσκόποι στην «μπανανία»

(Πηγή: www.tanea.gr)

Στο κεντρικό προεκλογικό σποτ της ΝΔ η ακρίβεια βρέθηκε σε πρώτο πλάνο – κυριολεκτικά: ο Κυριάκος Μητσοτάκης περπατά ανάμεσα σε ράφια τροφίμων, όπου ξεχωρίζουν τα ενημερωτικά ταμπελάκια για τη μείωση τιμών κατά 5%. Η εικόνα συνοδεύεται από την παραδοχή ότι το πρόβλημα παραμένει. Και πώς να κρύψεις την πραγματικότητα που διαπιστώνει εύκολα οποιοσδήποτε μπαίνει στο σουπερμάρκετ;

Το θέμα είναι επίσης σε πρώτο πλάνο εδώ και μήνες στις κυλιόμενες μετρήσεις: δεν υπάρχει focus group που να μη φέρνει την ακρίβεια πρώτη και με διαφορά στη λίστα της αγωνίας για όλους (τους ψηφοφόρους), ανεξαρτήτως ηλικίας, επαγγέλματος, ιδεολογικοπολιτικής κατεύθυνσης. Εάν, λοιπόν, ενόψει και της… Πηγή (Πηγή: www.tanea.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *