Η υπεραξία του τίποτα

(Πηγή: www.tanea.gr)

Πριν από λίγα χρόνια ο κορυφαίος οίκος μόδας Balenciaga λάνσαρε μια πλαστική μπλε τσάντα που η τιμή της ήταν 2.000 ευρώ και, ουσιαστικά, μόνο ως προς το λογότυπο της φίρμας ξεχώριζε από τις γνωστές πλαστικές τσάντες του ΙΚΕΑ διά πάσαν χρήσιν που στοιχίζουν λιγότερο από 1 ευρώ. Πριν από λίγους μήνες ο ίδιος οίκος παρουσίασε μία κανονικότατη πετσέτα μπάνιου που, τυλιγμένη γύρω από τη μέση του μοντέλου, παρίστανε τη φούστα. Και στοίχιζε 695 ευρώ. Α, είχε και δύο κουμπιά για να μην πέφτει και έχουμε αποκαλύψεις. Πριν από ακόμη λιγότερους μήνες, επίσης ο οίκος Balenciaga, δηλαδή ο καλλιτεχνικός διευθυντής του,… Πηγή (Πηγή: www.tanea.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.