(Πηγή: www.newsauto.gr)
Το νέο SUV SANTA FE κατακτά την κορυφή της κατηγορίας Product Design: Cars and Motorcycles για τον πελατοκεντρικό του σχεδιασμό.
Κατακτώντας ένα ακόμη κορυφαίο βραβείο σχεδίασης σε παγκόσμιο επίπεδο, η Hyundai αναδεικνύει την πελατοκεντρική στρατηγική της εταιρείας που βασίζεται πάντα στον άνετο τρόπο διαβίωσης των πελατών.
Με τη σχεδιαστική φιλοσοφία «Open for More», το πέμπτης γενιάς Santa Fe προσαρμόζεται σε υπαίθριες δραστηριότητες, προσφέροντας έναν κορυφαίο χώρο διαβίωσης που μοιάζει με βεράντα στο πίσω μέρος του οχήματος γεγονός που επιτυγχάνεται χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο και το διευρυμένο άνοιγμα της πίσω πόρτας. Αυτό το μεγαλύτερο μεταξόνιο προσφέρει επίσης βελτιωμένα καθίσματα τρίτης σειράς.
Το εμπρός μέρος… Πηγή

