Βιομηχανία στημένων παραπόνων από τουρίστες

(Πηγή: www.tanea.gr)

Σε πεντάστερο ξενοδοχείο της Κρήτης πελάτης από σκανδιναβική χώρα «εντοπίζει» στο δωμάτιό του πέντε κατσαρίδες. Φωτογραφίζει το αποτρόπαιο «εύρημα» και σπεύδει να διαμαρτυρηθεί στη συνοδό του tour operator, η οποία μεταφέρει το παράπονο στον διευθυντή του ξενοδοχείου. Ο διευθυντής απορεί: Πώς είναι δυνατόν να βρέθηκαν όχι μία, αλλά πέντε κατσαρίδες σε ένα δωμάτιο; Συνοδεύει την υπηρεσία καθαριότητας στον χώρο του παραπονούμενου επισκέπτη. Ενα σακουλάκι δίπλα στην τηλεόραση του τραβά την προσοχή: μέσα είχε πέντε πλαστικές κατσαρίδες.

Είναι ένα από τα πολλά παραδείγματα στημένων παραπόνων από πελάτες ξενοδοχείων κυρίως υψηλής κατηγορίας, τεσσάρων και πέντε αστέρων, μέσω των οποίων επιτήδειοι προσπαθούν να εξασφαλίσουν… Πηγή (Πηγή: www.tanea.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.